Sertai Save Our Rain forest Race 2018 (SORR2018) – Berlari Sambil Belajar Tentang Hutan Hujan Tropika Negara Kita

Selain menyuarakan tentang kebimbangan PEKA Malaysia akan kegiatan pembalakan tidak terkawal dihampir keseluruhan negara hingga menjejaskan kawasan tadahan air yang menjadi sumber air mentah dan kepupusan habitat hidupan liar di negara ini, Puan Sri Shariffa Sabrina Syed Akil di dalam ucapan perasmian beliau turut menyatakan harapan beliau untuk menjadikan SORR 2018 sebagai satu platform….

Read more

Makrifat Cinta Buatku Rasa Nak Pelempang Nabila Huda

Zarah seorang isteri yang ‘selfish’, ‘demanding’,  tak menyokong dan tak menghargai suami yang dilakonkan oleh Nabila Huda betul betul membuat kak ti rasa nak bagi pelempang je kat dia. Hahahaha.. Over kan reaksi kak Ti. Tapi itulah yang Zahrah buat kak Ti rasa dari awal filem ni lagi. Geram kot tengok macam mana dia layan suami dia yang baik tu.. Ayat dia pulak.. Perrghhh.. Memang rasa nak pelempang lah..

Read more